Słodycze reklamowe - co to takiego?

Słodycze (choć w nadmiarze szkodzą) są idealnym uzupełnieniem diety, gdy brakuje nam energii. Zawartość cukrów prostych sprawia, że już po jednym cukierku nasz mózg zaczyna wydajniej pracować. Poza tym słodycze kojarzą nam się z beztroskim dzieciństwem i dlatego od czasu do czasu mamy do nich słabość. Dlatego cukierki reklamowe to dobry pomysł dla firm, które chcą zrobić pozytywne wrażenie na klientach. Szczególnie mowa o sklepach internetowych i punktach usługowych, ale nie tylko. Zostawiona w recepcji przychodni czy korporacji miseczka z krówkami może być świetnym sygnałem dla gości, że są mile widziani. Jakie słodycze reklamowe warto wybrać? Kilka propozycji poznacie, czytając tekst.

Krówki 

Wcześniej wspomniane krówki z nadrukiem to klasyka cukierków reklamowych. Łatwo jest nanieść logo czy nazwę firmy na papierek, który jest opakowaniem cukierka. Słodki, ciągnący się cukierek ma wielu fanów. Jest więc dość uniwersalnym przykładem słodkości, która może być również reklamą. Istotne jest kiedy rozdajemy tego typu drobne słodycze. Mogą one znaleźć się na stoisku firmowym na targach, być postawione w recepcji lub możemy dodawać je do zamówień. Osoba obdarowana na pewno poczuje się szczęśliwa, otrzymując taki gratis. 

Miętówki

Cukierki miętowe są świetnym sposobem na odświeżenie oddechu w ciągu dnia. Mogą mieć w składzie cukier lub słodziki – zależy od tego, jaki rodzaj wybierzemy. Miętówki pakowane są raczej w opakowania zbiorcze – to na nich umiejscowione jest ewentualne logo firmy. Cukierki tego typu są lubiane raczej przez dorosłych, dzieci z reguły nie przepadają za miętowym zapachem. Mięta może działać pobudzająco na układ pokarmowy, więc pomoże złagodzić delikatną niestrawność. Dlatego takie cukierki zawsze warto mieć w torebce lub plecaku. 

Cukierki pudrowe

Pudełeczko pastylek pudrowych również może być gadżetem reklamowym. W jaki sposób? Wystarczy nadrukować na opakowanie logo naszej firmy. Tym sposobem będziemy kojarzyli się klientom z delikatnym owocowym smakiem – czy nie o to chodzi w reklamie? Z cukierków pudrowych szczególnie ucieszą się dzieci – różnorodne kolory i smaki zachęcają do spróbowania słodkości. 

Słodycze reklamowe - co to takiego