Jak przygotować się do sesji biznesowej?

Sesja biznesowa to na pewno dla każdego duże przeżycie. Jedni lubią pozować do zdjęć, inni mniej, ale przecież każdy chce dobrze się prezentować i ładnie wyglądać. Można zdjęcia biznesowe wykonać w PIX Agency (http://pixagency.pl/fotografia-biznesowa/) lub u każdego innego fotografa, który oferuje tego typu usługi. Warto się dobrze przygotować do tego rodzaju sesji. I chodzi tu nie tylko o fryzurę i makijaż.

Jak chcemy się prezentować na sesji biznesowej?

To, jak chcemy wyglądać na sesji biznesowej wiąże się z tym, co chcemy przekazać poprzez zdjęcia. Może to być wyrażenie naszej pewności siebie, trzymania ręki na pulsie, gotowości do stawiania czoła wyzwaniom zawodowym. Jednak lepiej sprawdzają się emocje, które są skierowane na klienta lub odbiorcę naszych usług. Warto pokazać profesjonalizm, pogodę ducha, empatię – w zależności od branży różne cechy będą pożądane. Dobrze jest zaplanować poszczególne ujęcia – pomocny będzie w tym doświadczony fotograf. 

Pamiętaj o makijażu, fryzurze i odpowiednim ubiorze. Kolory mają znaczenie. Profesjonalizm podkreślisz stonowanymi kolorami dopasowanymi do Twojej urody, z kolei wyróżnisz się żywymi barwami – wybór należy do Ciebie. Makijaż powinien być wyraźny, ponieważ aparat ma tendencję do zmniejszania jego intensywności na zdjęciach. Jednak pamiętaj, by nie przesadzić – nakładaj kosmetyki z umiarem, tak jakbyś przygotowywała się na rozmowę z ważnym klientem. Dla większej pewności możesz skorzystać z usług makijażystki.

Jakie wartości są przez nas cenione?

Niezależnie od tego czy jesteśmy lekarzem weterynarii czy właścicielem niedużego biura rachunkowego powinniśmy mieć wartości, które towarzyszą nam podczas pracy. Może być to sumienność, dokładność, otwartość na ludzi. Warto podkreślić też cechy wyjątkowe, których nie ma nikt inny w naszej branży. Możemy pokazać czym się interesujemy i jak spędzamy swój wolny od pracy czas. Pokażmy, że jesteśmy zwykłymi ludźmi i, że możemy być naturalni i pozwolić sobie czasem na bycie zwyczajnym człowiekiem. Można użyć różnych atrybutów, by pokazać nasze cechy i zainteresowania np. trzymać w ręku książkę lub piłkę do koszykówki. Takie pokazanie się od innej strony (na stronie internetowej lub w social mediach) wpływa na pozytywny odbiór naszej osoby przez klientów. 

Jak przygotować się do sesji biznesowej